Forside > Sydøstlolland Skakklub > Facts om klubben
Dansk Skakunion 2.hovedkreds/sls/info

Sydøstlollands Skakklub  stiftet den 10.april 2003.      [læs vedtægterne]

I Sydøstlollands Skakklub spiller vi tirsdag aften kl 19. Vi har lejet os ind hos den lokale idrætsforening og spiller i DMI`s klubhus på 1. sal, Sakskøbingvej 80, Døllefjelde, 4480 Nysted. For handicappede er der mulighed for at spille i stuen, blot vi får besked en uges tid før. Vi var 14 til første klubaften og afbud fra 7. Vi er en familieorienteret skakklub, der satser meget på de unge, samt deres forældre, hvorfor vi også har en  motionist-gruppe, der kommer for at lære at spille skak. Vi spiller i et røgfrit miljø.

En skakklub for hele familien, hvor man gerne må banke sin far – altså i skak!

Kontingent: 600 kr. for seniorer, 300 kr. for pensionister, juniorer og børn, 100 kr. for motionister. d. v. s. for dem, der kun kommer for at spille i klubben og ikke er interesseret i at være medlem af Dansk Skak Union og spille på hold.

Få flere "facts på bordet" ved henvendelse i klubben!

Her er et billede fra første klubaften:

kildemateriale: "Robin 25.09.2005"
© 2008 Dansk Skak Union. 2.hovedkreds. Redaktør Jens Lundberg.
Siden er sidst indlæst: 01. februar 2008 kl: 23:46